Producenci
Promocje
iPhone 6S 128GB Srebrny - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6S 128GB Srebrny - Gwarancja 12 Miesięcy
1 549,99 zł 1 349,99 zł
szt.
iPhone 6S Plus 64GB Złoty - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6S Plus 64GB Złoty - Gwarancja 12 Miesięcy
2 049,99 zł 1 749,99 zł
szt.
iPhone 6S Plus 64GB Gwiezdna Szarość - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6S Plus 64GB Gwiezdna Szarość - Gwarancja 12 Miesięcy
1 999,99 zł 1 749,99 zł
szt.
iPhone 6S 128GB Różowe Złoto - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6S 128GB Różowe Złoto - Gwarancja 12 Miesięcy
1 549,99 zł 1 349,99 zł
szt.
iPhone 6S 128GB Złoty - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6S 128GB Złoty - Gwarancja 12 Miesięcy
1 549,99 zł 1 349,99 zł
szt.
iPhone 6S 16GB Złoty - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6S 16GB Złoty - Gwarancja 12 Miesięcy
1 249,99 zł 1 049,99 zł
szt.
iPhone 6S 16GB Gwiezdna Szarość - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6S 16GB Gwiezdna Szarość - Gwarancja 12 Miesięcy
1 299,99 zł 1 049,99 zł
szt.
iPhone 6 32GB Szary - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6 32GB Szary - Gwarancja 12 Miesięcy
1 199,99 zł 899,99 zł
szt.
iPhone 6S Plus 128GB Złoty - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6S Plus 128GB Złoty - Gwarancja 12 Miesięcy
2 049,99 zł 1 849,99 zł
szt.
iPhone 6S Plus 16GB Złoty - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6S Plus 16GB Złoty - Gwarancja 12 Miesięcy
1 549,99 zł 1 349,99 zł
szt.
iPhone 6S Plus 16GB Gwiezdna Szarość - Gwarancja 12 Miesięcy
iPhone 6S Plus 16GB Gwiezdna Szarość - Gwarancja 12 Miesięcy
1 549,99 zł 1 349,99 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

Po pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia przesyłki w obecności kuriera. Jeśli z jakiś powodów jakość produktu budzi Twoje wątpliwości zgłoś reklamację, a rozpatrzymy ją w możliwie krótkim czasie. Aby zgłosić reklamację, należy na początku zgłosić problem drogą mailową. Po zgłoszeniu mailowym, prosimy pobrać, wydrukować i wypełnić Formularz Zgłoszenia Reklamacji, który dołączą Państwo do przesyłki wraz z odsyłanym produktem. Jeśli zależy Ci na jak najszybszym rozpatrzeniu reklamacji, dołącz do niej potwierdzenie zakupu, a także wypełniony przez Kupującego Formularz Zgłoszenia Reklamacji.

UWAGA: Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Paczki bez Formularza Zgłoszenia Reklamacji będą odsyłane na adres nadawcy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl